''Bored & Slaapfeessie'' - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu ''Bored & Slaapfeessie'' - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu

''Bored & Slaapfeessie''

Blijf op de hoogte en volg Lars Jesse

07 Maart 2013 | Portugal, Lissabon

Bom Dia,

Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen. Het is afzien en toeleven naar het weekend. Wel heb ik wat meer te doen op stage. Momenteel ben ik bezig met een dik pak papieren waar allemaal bedrijven opstaan. ''Mogelijke Prospects'' en ik moet kijken of ze voldoende jaaromzet hebben en ze interessant voor ons zouden zijn. Hier ben ik al een paar daagjes mee bezig. Ook krijg ik mn dagelijkse portie orders, vandaag liggen er ook weer dertien klaar. Omdat ik er nog geen zin in had ging ik eerst maar even rustig een reisverslagje schrijven. Ondertussen neem ik ook mijn laptop mee naar stage, en dan zit ik op een plek waar niemand me kan zien. Zo kan ik af en toe een serie kijken ofzo. Als ik niks te doen heb vinden ze het ook niet erg, anders doe ik namelijk alleen maar irritant. En het is vooral belangrijk hier dat je wel werkt wanneer het druk is. Bevalt me wel want dat is het bijna nooit! Nee zonder gekheid het zou mij best wat drukker mogen maar er komt wel steeds meer op mn bordje terecht. Vind ik wel fijn, wat verantwoordelijkheid.

Inmiddels begint het leventje allemaal wat ''gewoontjes'' te worden. We zijn gewend en elke dag is hetzelfde. Doordeweeks tenminste. Dit weekend staan er weer veel dingen op het programma. Vrijdag na werk gaan we naar huis om even om te douchen, om te kleden en spullen in te pakken. Spullen inpakken? Waar gaan jullie dan heen? Nou goed we gaan weer naar onze Angoleze vrienden maar dit keer werd ons niet gevraagd maar simpelweg medegedeeld dat het een ''SLAAPFEESSIE'' zou betreffen. Slapen in een huis met acht vrouwen en naast mij en Martijn ook nog Ricardo en Vasco. Dit moet mij direct terug denken aan het laatste slaapfeessie waar ik aan deelnam. Eindigde op de bank en werd de volgende dag wakker in select gezelschap (de hond of iets dergelijks) met ontzettende koppijn en een harde rug om vervolgens ook nog te mogen werken. Ofniet Blommeke? Laat het dit keer maar een normaal bedje betreffen en ook het werken is dit keer gelukkig niet van toepassing.

Op Vrijdagavond gaan we uiteraard stappen, dit keer zoals eerder gezegt naar een grotere club in Lissabon. Als we op Zaterdagochtend of middag ontwaken dan gaan we boodschappen doen voor de Barbecue die, die avond op de planning staat. Weet niet precies wat de bedoeling is. Zal wel weer veel eten worden. Daarna is het toch echt tijd om af te taaien en gaan we richting huis. Zondag moeten we namelijk weer vroeg op. Half acht om precies te zijn, want wat gaan we doen? Naar de Dierentuin! Joepie! Zijn uitgenodigt door wat collega's van mij om mee te gaan en als je voor tien uur naar binnen gaat korting krijgt met je metrocard wouden ze om 09:45 al afspreken... Heel blij ben ik er niet mee want dit betekend dat ik de hele dag naar diertjes moet kijken en ik mis ook nog eens Ajax. Misschien maar even kijken hoe ik hier onderuit kan komen, voel opeens een griepje opkomen héhé.
Nouja, nu ga ik toch maar weer even de dertien orders het systeem inknallen, wat mails versturen en het onderzoek afronden..

Ik laat na het weekend wel weer wat van me horen. Als ik nog leef tenminste, maar daar ga ik wel vanuit!

Groetjess,

PS: Hier is het alleen maar regen, regen, regen de laatste dagen. Wel gewoon 15 á 20 graden maar echt pokkenweer. Hoorde dat het in Nederland lekker was, zal wel iets met karma te maken hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars Jesse

Ter afronding van mijn opleiding Internationale Groothandel op stage in Lissabon (Portugal). Hier zal ik voor drie maanden verblijven.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 13979

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 21 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: