50% - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu 50% - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu

50%

Door: Lars'

Blijf op de hoogte en volg Lars Jesse

11 Maart 2013 | Portugal, Lissabon

Maandagmorgen opnieuw, start van de zevende week. We zitten op de helft van ons verblijf hier! De tijd gaat eigenlijk best snel, dat had ik vooraf niet verwacht. Het regent nog altijd hier en dan niet zachtjes. Nee, nee als het in Lissabon regent dan gaat het hard. Gelukkig mag ik altijd een vrouwelijke paraplu met bloemetjes lenen van mij collega. Zo ben ik vorige week al uitgemaakt voor ''Gay from Sugar'' door twee engelse dames. Dachten ze dus even dat ik ze niet kon verstaan hé. Uiteraard heb ik er wat van gezegt en ze moesten er wel om lachen.

In mijn laatste verslag vertelde ik de mooie planning voor dit weekend. Uitgaan, eten, dierentuin oftewel een druk maar leuk weekend. Uiteindelijk heb ik HE-LE-MAAL niets gedaan. In bed gelegen en films gekeken. Was ik ziek geworden? Nee, ik niet. Het uitgaan en het slaapfeessie gingen niet door omdat Nono (Het meisje van school) last heeft van dr gezondheid en op Vrijdag de hele dag in het ziekenhuis had gelegen. Zaterdag hadden we nog wel een lunch maar daar had ik geen zin in dus ging Martijn alleen. Even wat quality time voor mezelf dacht ik. Was ook wel relaxed. Zaterdagavond kwam Martijn weer terug maar uitgaan met z'n twee is eigenlijk geen optie hier, dat is namelijk gewoon niet leuk!
Zondag ging de dierentuin niet door om onduidelijke redenen. Dus hebben we uitgeslapen en vervolgens heb ik de hele dag voetbal gekeken. Eerst s'middags AJAX en jajaja we staan weer bovenaan! Vervolgens heb ik een stukje van Manchester United - Chelsea gezien om af te sluiten met Benfica die ook weer bovenaan staan. Kortom een heel goed weekend op voetbalgebied.

De komende weken zullen we de weekenden wel wat meer in moeten richten want op deze manier zal ik al snel manisch depresief worden. Echter was het voor een weekend wel heel relaxed. Nu zit ik weer hier op mijn plekkie in het bedrijf en ik moet een nieuw ''prospect'' onderzoek doen. Dit is best leuk om te doen dus vind ik het ook niet zo erg. Druk ben ik er ook niet mee. het is eerder relaxed toewerken naar zes uur. Maar voordat we daar weer zijn, heb ik me alweer een tijdje verveelt.

Dit was eigenlijk een best saai verslag, dat krijg je als je helemaal niks doet. Nou goed, als ik weer wat beleeft heb zal ik het wel melden en anders krijgen we volgende keer weer zo'n verslagje! Wat maakt het ook allemaal uit.

Adioss,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars Jesse

Ter afronding van mijn opleiding Internationale Groothandel op stage in Lissabon (Portugal). Hier zal ik voor drie maanden verblijven.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 13944

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 21 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: