Van hel naar hemel' - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu Van hel naar hemel' - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu

Van hel naar hemel'

Door: Lars'

Blijf op de hoogte en volg Lars Jesse

26 Februari 2013 | Portugal, Lissabon

Na mijn drukke dagje op stage gister ging ik weer richting ons appartement inmiddels ook wel ''het holletje'' genoemd. Hier trof ik Martijn aan in de schemering. Er stond namelijk geen licht aan en luttele secondes later vertelde hij waarom. Alle stroom lag er uit en het was geen kwestie van de stoppen even omdraaien. Laatst was er ook al zo'n stroomgevalletje. Ik deed het licht aan en opeens ontplofte de hele lamp uit elkaar. Kreeg wat glas op mijn hoofd maar gelukkig was ik niet gewond. Nou goed nu was alle stroom er dus af, heerlijk! Wij de huisbaas bellen en die kwam al snel. Nee, ook hij moest concluderen dat we dit niet zelf konden fiksen. Er werd afgesproken dat we zouden wachten tot acht uur op een mannetje van het bedrijf dat de boel zou komen repareren. Maar zoals we verwacht hadden kwam er niemand opdagen. We belde opnieuw onze huisbaas op en hij zei ons naar een vervangend appartement te brengen voor een nachtje. Iets waar wij helemaal geen zin in hadden.. Gelukkig bleek het maar twee straten verderop te zijn en dat maakte het al iets minder vervelend.

Eenmaal een klein koffertje in te hebben gepakt vertrokken we met de benenwagen naar het nieuwe appartement. Daar binnen gekomen keken we onze ogen uit. Heerlijk appartementje, grote zachte bedden, een douche waar je kan staan?!!, een normale keuken, meer als twee pannen, een oven, een tosti-apperaat, zachte handoeken, een box om muziek mee te pompen met m'n IPhone en ga zo maar door. Oja voordat ik hem vergeet, een Nescafe koffiezetapperaat met koffie. HALELUJA, dit is echt een vijf sterren hotel in vergelijking met dat andere. De huisbaas had het huis nog niet verlaten en ik zei al tegen Martijn dat we absoluut niet meer teruggingen. We gingen er alles aan doen om hier te blijven, zou dat niet mogelijk zijn dan zouden we wel wat anders zoeken. Want ''het holletje'' is niet te doen voor drie maanden.

De rest van de avond hebben we heerlijk gerelaxed, alsof we een dikke massage kregen. Muziek hard, peukies een lekkere kop koffie en een te lange douche. Daarna was het toch weer tijd om te slapen en dit was ook te relaxed. Vannochtend heb ik me dan ook voor het eerst verslapen (Ja ik was wel op tijd). Dat is dus de reden dat ik hier altijd op tijd was, een betonnen bed is blijkbaar goed voor me. Wel moet ik zeggen dat na een nacht op een normaal bed ik nu mijn rug weer helemaal voel. Volgensmij is die echt van beton geworden. Vorig jaar had je bij die club uit Rotterdam 'Ron Beton' nu heb je op stage in Portugal 'Lars Beton'.

Op dit moment ben ik op stage, vanmiddag hebben we vrij genomen om een nieuw appartement te kunnen fiksen. Of deze of iets anders maar een ding is zeker we gaan er alles aan doen om dit te verlaten.

Tem um bom dia! (Fijne dag toegewenst)

Lars 'beton' van Eijden

PS: Voor de gelovige onder ons, sorry voor de titel hihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars Jesse

Ter afronding van mijn opleiding Internationale Groothandel op stage in Lissabon (Portugal). Hier zal ik voor drie maanden verblijven.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 13983

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 21 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: