Twee boeiende dagen! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu Twee boeiende dagen! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lars Jesse Eijden - WaarBenJij.nu

Twee boeiende dagen!

Door: Lars'

Blijf op de hoogte en volg Lars Jesse

28 Februari 2013 | Portugal, Lissabon

Bom Dia!

Donderdagochtend alweer, bijna weekeinde! Ben ik dan ook wel erg aan toe. Eergisteren hadden we in de middag vrij om appartementen te zoeken of ervoor te zorgen dat we in dit appartement mochten blijven. Dat werd een groot drama. Je kan ons misschien wel bestempelen als slechtste huizenzoekers ooit. Daarbij kwam dat we ook niet onder het contract uit zouden kunnen zonder een dikke boete dusja we blijven in ''het holletje''.
Wel mogen we op de momenten dat het mooie appartement vrij is daar verblijven. Dat is wel aardig van onze huisbaas!

Gister was de dag van de eerste echte dip. Ik miste huis en had er geen zin meer in. Dit kwam vooral omdat ik een heel voorstel had gemaakt voor mijn bedrijf. Hoe zou ik nuttig kunnen zijn en hun verder kunnen helpen? Leek me allemaal iets uitdagender als drie orders per dag in het systeem zetten.. Maar nee mijn voorstel werd weggelachen en ik had het niet meer. Wou echt niet meer en was ervan overtuigd dat ik naar huis ging. Twee uur later wist ik alweer zeker dat ik niet zou gaan! Het is een schitterend land, lekker weer, aardige mensen en we vermaken ons prima. Noem het een korte verduistering van de realiteit dat ik even naar huis wou.

Wel heb ik om meer werk gevraagd, ik heb nu dan ook meerdere orders in mijn email zetten en ook iets meer ingewikkelde heb ik vernomen. Ben benieuwd en ga nu lekker aan het werk, nog vijftien uur te gaan tot het weekend!

Adiossss

  • 01 Maart 2013 - 16:06

    Oma:

    Dat hoort er ook, bij Lars, en ik vind dat je je dip snel hebt overwonnen.Het resultaat is nu toch dat je wat meer te doen hebt gekregen.
    J emoet maar zo denken, je maakt nu dingen mee die je hier niet dagelijks op je bordje krijgt en geniet alsjeblieft van alle leuke zaken, en vooral, geniet van het weer en het land. Je zal nog wel eens meer tegen zo'n verduisternis aanlopen hoor, maar het BLIJFT nooit donker.
    Veel plezier dit werkend, ik ga lekker van de grijze luchten genieten (brrr!) Het is hisr 4.3 graden, lekker he. Ik zit nu bij Lizzy op te passen, dus nergens last van. Dag jongen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars Jesse

Ter afronding van mijn opleiding Internationale Groothandel op stage in Lissabon (Portugal). Hier zal ik voor drie maanden verblijven.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 13980

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 21 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: